Check with seller Customer Service Leader
- Location: Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
• Providing support & general administration assistance to Sales Team• Consolidating GT/ Horeca customer database• Responsible for sales contracts for Horeca and GT if need• Maintaining an efficient filing system (both soft and hard copy)
• Arranging meetings and appointments for Sales Manager and the Horeca Sales Team
• Taking minutes of meetings as assigned
• Coordinate to other departments for accounting, finance, logistic & deliveries
• Responding to request for sales documents, materials or other information
• Liaison for office equipment and maintenance requirements• Ensure all data is accurate and working with managers to trouble-shoot problems• Update schedules for data and ensure the proper completion of this task
• Translating correspondence and documents from Vietnamese into English and vice versa if need
• Routine maintenance and back up of information
• Other tasks assigned by the manager
Yêu cầu ứng viên • College or University graduated• Minimum one years of working experience in secretarial position, preferably with foreign companies• Additional qualifications would be advantageous
• Good command of written and spoken English and Vietnamese
• Excellent computer skills (MS Word/ Excel/ Power Point)• English is fluent Quyền lợi 13th month salary, gifts on holidays and New Year Labor contract, social insurance, health insurance Supported with regular training to improve specialized knowledge Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 22/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Hành Chính KhoViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Kiểm tra hàng tồn khoBáo cáo doanh số hằng ngày/ tuần/ thángThực hiện những công việc hành chính liên quan đến Nhân sựCác công việc khác sẽ được trao đổi trong buổi phỏng vấn Yêu cầu ứng viên - Nam, tuổi từ 20 - 30, siêng năng chịu kh...
-
Chuyên Viên Kinh Doanh Dự Án/ Tư Vấn Bán Hàng (Lương Cứng 8 -15 Triệu + Phụ Cấp (Xăng Xe, Điện ThoViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tìm kiếm, kết nối với khách hàng; tư vấn, giới thiệu với khách hàng về sản phẩm kệ, giá cho kho hàng, kho bãi của nhà máy công nghiệp, logistics, siêu thị của Vinatech Group- Tiếp nhận thông tin, yêu cầu của khách hàng, phối hợp với...
-
Nhân Viên Kinh Doanh Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm (Thu Nhập Từ 7 - 10 Triệu + Hoa Hồng + Kpi)Việc tìm người - Quận 4 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc LOOP là một startup công nghệ đến từ Singapore và tự hào là đơn vị tiên phong mở ra tương lai cho ngành Bán lẻ 4 0, nơi đồng bộ mọi hoạt động trên một nền tảng bao gồm giao hàng, đặt hàng, đổi điểm, ưu đãi điện tử, thanh toán trực tuy...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)